Saskeselyűcsúcs

Vártam Rád

2017. január 26. 12:28 - Hegyek Vándora

Vártam rád...
Helyeslő kristály-szemed
és dicsérő gyöngy-szavad.
Vártam,
hogy utat húzz
nekem az égbe,
s hogy angyalként
őrizd lépteim.
Nem szóltál,
s én azt hittem,
nem szeretsz.
Könnyeim rejtve,
árván és szorongva
kutattam figyelmed gyilkosát,
s töprengtem
szűnni nem tudó szürkeségben,
miért bánsz
oly hűvösen szívemmel,
s szárnyam
miért nem barátod?
Ide dobtál,
s én úgy tudtam,
lelkem átkot cipel,
s vétkemre hála
sértő némaságod
és titkod,
mit az örök fagyba
rejtettél előlem.
Utánad, veled
reméltem lépni
új mezőkre,
de te részvéttelen,
álmomat tiportad.
Száműztél kegyedből.
Így láttam,
egykor...

Gődény Jonatán

12687897.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://saskeselyucsucs.blog.hu/api/trackback/id/tr2412157343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása